E.L.F Cosmetics - Contour Pallete

Deskripsi 
What is it :
Pallet Contour merupakan bedak padat yang terdiri dari empat warna bronzing, dirancang untuk memahat, menaungi, dan mencerahkan warna kulit anda.

Why we love :
  • Contour powder formula with a satin finish
  • Medium coverage
  • Perfect purse-size compact
  • Choose from two different shade palletes
Key ingredients :
  • Vitamin E - Delivers a boost of moisture
Hey there, cheekbones! Highlight, contour and emphasize your best features with this easy-to-use contour and highlight palette—it’s a portable quad of four complementary bronzing shades, giving you what you need to sculpt, shade, define, illuminate, and warm up your complexion. Plus, the power formula is enriched with Vitamin E to nourish your skin all day and deliver a gorgeous, subtly satin finish.

Color : Light / Medium




Great for : All skin

How to use :
Gunakan kuas, aplikasikan bedak pilihan anda atau warna bronzing khusus pada sisi hidung, cekungan pipi, dan garis rahang. Gunakan kuas bedak runcing untuk mengaplikasikan warna highlight di bagian tengah hidung di atas tulang pipi dan tulang alis, bagian tengah hidung, di atas tulang pipi dan tulang alis, bagian tengah dahi, dan cupid's bow untuk diangkat. Padukan kedua warna bersama-sama menggunakan gerakan bolak-balik sampai tidak sda garis kasar yang terlihat. types

Harga : Rp 135.540

Sumber : https://www.elfcosmetics.com/contour-palette/300046.html?dwvar_300046_color=Light%2FMedium&cgid=#start=1


 

Komentar

Postingan Populer